B L O G S

martes, 8 de noviembre de 2011

Intr-o zi am sa vin si am sa te iau in brate si am sa te strang ca pe o lamaie pana o sa pocnesti
Si o sa te sarut atat de apasat ca o sa ma rogi sa nu plec niciodata
O sa facem toate chestiile pe care le-am pierdut si vor fi asa de multe incat o sa te doara picioarele
Poze din toate unghiurile si oriunde
Ai sa vezi tu ca nu glumesc , lasa ca vezi tu !
Si stii de ce ? PENTRU CA VREAU , pentru ca sunt tanar si fac CE VREAU
Nu ma intereseaza daca ne schimbam , lasa ca vezi tu !
Vom inchiria toate cinematografafele din Bucuresti si o sa stam singuri in mijloc , o sa ne gadilam pe mana , lasa ca vezi tu !
Si o sa dansam,DA, o sa dansam , pentru ca asta nu am facut-o de multe ori si o sa uitam lumanarea aprinsa .
Ai sa-ti mai minti inca o data parintii ca pleci in alta parte , lasa ca vezi tu !
Dar cel mai important , o sa mai dam inca o data cu banul si o sa iasa iarasi ALB si de data asta am sa ma ridic asteptarilor , LASA CA VEZI TU !

No hay comentarios:

Publicar un comentario