B L O G S

jueves, 10 de noviembre de 2011

E o stare a spiritului anume

      • hei, imi dai si mie idul tau?

    • 28 de abril de 2010
      Silvio Goncearenco
      • and1_and1_13@yahoo.com :D

    • 13 de octubre de 2010
      Maria Chertes
      • cf, majorule, nu mai intri pe messenger?

    • 13 de octubre de 2010
      Silvio Goncearenco
      • m.ai intru cateodata dar nu prea stau mult ! ce important ? :D

    • 13 de octubre de 2010
      Maria Chertes
      • pff....pai n-am mai vb cu tine.

    • 08 de noviembre de 2010
      Maria Chertes
      • ia zi, mai. Te-am invitat la balu din Centrala:D Vii?
        Iesim si la un suc:D

    • 08 de noviembre de 2010
      Silvio Goncearenco
      • eu nu merg la baluri ! dar la un suc ! acasa ! la un suc de casa ! oricand !:D

    • 08 de noviembre de 2010
      Maria Chertes
      • :D pai sa vedem cum ne sincronizam programul. Ca tu ai ore de dimineata. In orice caz, ne vedem sigur la olimpiada:)))Ideea e ca eu intru pe la 12.30 si ies pe la 6. Daca e, poate iesim dupa ce termin eu orele intr-o zi.Sau daca nu, exista ziua de sambata:)

    • 08 de noviembre de 2010
      Silvio Goncearenco
      • facem facem ! :D

    • 08 de noviembre de 2010
      Maria Chertes
      • tu zi cand poti:*

    • 08 de noviembre de 2010
      Silvio Goncearenco
      • sunt foarte spontan ! cred ca sambata asta ! dar eu fiind a 12a,niciodata nu stiu ce poate sa apara ! un targ de facultati ,un interviu bla.bla ! keep in touch ! :D

    • 08 de noviembre de 2010
      Maria Chertes
      • ok. Daca e, mai vb:D

      • btw, ce ai mai facut cu teatru? Unde vrei sa te uci la fac?

    • 15 de noviembre de 2010
      Maria Chertes
      • intra si tu pe messenger ca mi s-a blocat chatu de la facebook.

    • 12 de diciembre de 2010
      Maria Chertes
      • Heei, Mos Craciuun:))
        Vad ca nu esti pe mess, asa ca iti las mesaj. Mersi pentru azi, ai fost foarte dragut si chiar m-am simtit bine:* Te puuup, si mai vorbim, poate mai iesim.

    • 12 de diciembre de 2010
      Maria Chertes
      • aaa., era sa uit:)) daca mai vorbesti cu domnul calin catalin, saluta-l din partea mea:))

    • 12 de diciembre de 2010
      Silvio Goncearenco
      • ii zic si baiatului in verde sa vina ?

    • 12 de diciembre de 2010
      Maria Chertes
      • hm...eu zic ca nu. Oricum, nu vb serios, a fost doar o remarca, nu ma gandeam serios. Doar numele voiam sa-l stiu. :*

      • of...sunt campioana in ceea ce priveste gafele.:(

    • 12 de diciembre de 2010
      Silvio Goncearenco
      • daca gafezi da vina pe bere ! eu asta fac !

    • 12 de diciembre de 2010
      Maria Chertes
      • asa e, asa eeee!:)) bereaaaaa!

      • cred ca l-am gasit pe nebunul ala:)) dar nu i-am dat add. Are o poza in care e la fel de beat ca azi:))


    ............................................................................................

    • e randul tau sa alegi o locatie in care sa mergem ...hmm !

  • 16 de diciembre de 2010
    Maria Chertes
    • am zis patinoaaaar!!! chiar am chef! e ok?

    • sau, daca nu vrei, si chiar nu vrei, exista festivalul filmului francez( sper ca inca mai e). Si acolo mi-ar placea. Lasa mesaj, ca eu ies.

    • m-am uitat si nu mai e. Ramane patinoarul?

  • 16 de diciembre de 2010
    Silvio Goncearenco
    • ramane !

  • 16 de diciembre de 2010
    Maria Chertes
    • poti maine? eu ies pe la 4.30 - 5. Da ia zi, cum dau si eu de tine ?

    • inafara de facebook, adica

  • 17 de diciembre de 2010
    Silvio Goncearenco
    • pai astazi eu nu pot ca am repetitii pentru piesa ! 0726513913

    • eu vreau sa ies sambata seara in club ! nu poti sa vorbesti cu ai tai sa te lase? o minciunica ceva ?

  • 17 de diciembre de 2010
    Maria Chertes
    • nu cred ca o sa-ti placa ce iti zic eu, dar adevarul e ca nu prea am chef de club. Oricum, distractie placuta! Daca vrei, ramane patinoarul luni/marti. De fapt..nu poate fi sambata? Poate mai mergem si pe lipscani. Daca nu...nu. CUm a fost piesa? A iesit bine? Puuup!

  • 17 de diciembre de 2010
    Silvio Goncearenco
    • a fost misto ! aplauze muhulte ! nici eu nu stiu daca ies in club,defapt chiar nu stiu ce am sa fac , dar daca e te anunt ! take care

  • 17 de diciembre de 2010
    Maria Chertes
    • ok. i will.




      .......................................................................................

        • oh shit o arzi pe T.I !!!! dirty girl !

      • 20 de diciembre de 2010
        Maria Chertes
        • :)) what you know about that?

      • 20 de diciembre de 2010
        Silvio Goncearenco
        • about T.I or about dirty girls ?


          .................................................................................


            • uhg.. nu mi-au placut de nicio culoare:)) m-am lasat de al 2-lea volum. Bleah! Stii ca a inceput mama sa-mi zica Rudolf?:))) am racit si chiar am nasul rosu=))))

          • 20 de diciembre de 2010
            Silvio Goncearenco
            • hahah Rudolf ! mie imi pari draguta cand rosesti !

          • 20 de diciembre de 2010
            Maria Chertes
            • tu esti un draguuut!:*

          • 21 de diciembre de 2010
            Maria Chertes
            • E la Muzeul Literaturii Romane, ora 2. Dar daca vrei, putem sa ne intalnim un pic mai devreme.

          • 21 de diciembre de 2010
            Silvio Goncearenco
            • desigur ! zimi unde ne intalnim , TNB,Romana ? unde doresti tu !

            • okeee ! la 13:30 la Romana !!! dami un beeep cand citesti mesajul

          • 21 de diciembre de 2010
            Maria Chertes
            • am dat beep.


              ................................................................

No hay comentarios:

Publicar un comentario