B L O G S

sábado, 11 de septiembre de 2010

In ziua in care ... !


Se facea ca prin Septembrie , 11 sa fie ca numar , candva pe cand ceasul din coltul drept-jos arata 22:58 , am fost diagnosticat cu o boala incurabila , deci mortala ! Nu conteaza ce am facut inainte si nici dupa , ci doar vreau sa sa-mi aduc bine aminte ca m-am gandit sa cumpar un ziar , zic : Ziua asta vrei nu vrei ,coaie , e din istoria vietii tale... Oare ce pula mea so m-ai fi intamplat in ziua de 11 ? Asa ca am tras jointul de pe noptiera si am fost in statie la RATB sa iau un ziar .
Era ceva cu ... libertate ? Mi-am zis : Pula mea , astia sigur stiu ca libertatea s-a castigat cu sange , ia sa-l iau ! M-am dus acasa , am bagat ceva de Marley , pe atunci aveam 17 ani , aproape 18 , era ceva cu Natural Mystic , m-am pus pe pat , fata in fata cu posterul lui Bob Marley , parca si acum se uita la mine , cu mana la barbie si cu inelul sau , si am inceput sa citesc . Memoria poate ma inseala , dar vag imi aduc aminte de cateva prostii ... scuze adica libertati : Trecusera va sa zica 10 ani de cand s-a prabusit emblema capitalismului unchiului Sam : Ia auzi , razboi sfant zic astia ! Apoi am zis sa trec de pagina 5 , doar Bob Marley s-ar rasuci in Zion , am ajuns undeva cu ceva de cineva , Blonda lu´ Bote ? Bomba lu´ Tanase ? Dinamita lu´ ... stai ca asta nu era ! Bine imi aduc aminte ca era un ziar infect , unde lumea isi expunea intimitatiele si intimitatea ... pleosch ! Era oglinda societatii .
Deci in ziua cea mai istorica , daca imi permiteti expresia , am aflat ca un transexual a nascut , ca Britney Spears isi chema bodyguard-ul sa o priveasca in timp ce se masturba , si ca un barbat din zece este homosexual ! Stai asa ! Noi suntem 22 de baieti in clasa ! Cati complexati or fi ?

Da baieti era o zi plina de libertati .

3 comentarios:

  1. Articolul asta m-a pus pe ganduri.....(Curiozitatea stii-tu ca este mare)...poti sa-mi spui, articolul este despre tine...adica....ai ceva? (suferi de ceva?) Si nu glumesc cand intreb asta. Sper sa fie doar un post. Ms si succes in continuare!
    Astept raspunsul tau:)

    ResponderEliminar
  2. Am uitat sa ma prezint.... sunt Georgiana:):P

    ResponderEliminar