B L O G S

domingo, 9 de enero de 2011

Monologul fustei



Bună , sunt eu ! M-am gânditi să nu te sun , sau să-ți dau un mail , probabil nu o să asculți asta , dar cred că e important să ... ce vreau să zic este că ... am fusta ta . Mă gândeam să o arunc dar e o fustă draguță , una dintre cele mai frumoase pe care le ai și credeam că ți-e dor de ea . O vrei ? O mai am ! Nu am spalat-o , nu știam dacă vrei să o spăl , pot dacă vrei . Nu e că nu imi place , doar că nu vreau să o mai țin .
Poți pur și simplu să dai o tură și să o iei ? Te rog . Oricând !
Mai ai cheia , nu ? Vin-o s-o iei . Pot să ți-o trimit , s-au să i-o dau sorei tale , sau sună-mă pur și simplu și ți-o dau personal .
E o fustă dragută .
Vorbesc despre o fustă , e haios .
O mai am , asta vroiam să-ți spun , ca mai am fusta și că incă te mai iubesc .

http://www.youtube.com/watch?v=nifQkAYEA2I

2 comentarios:

  1. asta e chiar dragut scrisa, mi-a placut. chiar te face sa crezi de la inceput ca o iubeste ca se fastaceste atata si nu stie cum sa o zica

    ResponderEliminar
  2. Buna.. dimineata! E seara, dar cum ma trezesc mereu tarziu... Nici nu stiu cat mai e ceasul. A, e 21:01, dar trebuia sa fie fix. Chiar azi am setat ceasul si i-am adaugat un minut in plus. Mereu fac asta, cu orice. Cand e vorba de oameni, simt mai mult decat trebuie, cand e vorba de clatite, fac prea multe si se strica pe masa din bucatarie. Chiar si cand e vorba de a nu face nimic! Imi inghit cuvintele, ma invelesc, inchid ochii si stau in pat. Vezi tu, fusta aia cu flori albastre nu e doar o fusta. E partea din mine care a ramas la tine, cea mai frumoasa parte din mine. NU o vreau inapoi, pastreaz-o! Sau arunc-o, e decizia ta.. Mai miroase a mine? Mi s-a terminat parfumul ala, acum am altul in fiecare zi. Poti sa vii cu ea daca vrei, o sa fie ca atunci cand eram intreaga si noi eram impreuna. Si cand pleci sa o iei cu tine, daca pleci. Dar eu sper sa ramai..

    ResponderEliminar