B L O G S

viernes, 3 de septiembre de 2010

I do everything , but I don´t kiss on the mouth !


¨ Replica ii dadea prostituatei pe care Julia Roberts o interpreta un aer inocent pentru femeie de consum , dar in acelasi timp business oriented , cinic si pragmatic.
Corpul ei putea fi pangarit in orice fel , contra cost desigur , dar gura nu ! Gura era sfanta , nu insa si vaginul , care era singurul mijloc de comunicare directa cu clientul , cel cu care , in cele din urma , isi castiga de-ale gurii !

Daca as transpune in termeni comerciali , acest amendament ar suna cam asa : ¨ Ia ce vrei , dar sa stii dinainte ca nu-ti dau factura decat pe ce vreau eu ... ¨

Faza cu nesarutatul pe gura a folosit-o pe atunci si vecina mea de la scara 2 , in urma vizionarilor fara numar al casetei cu Pretty Woman la video-ul meu . Iar intr-o seara a performat sportiv cu un tip de care era atras mai mult fizic decat ´telectual . Individul a considerat-o mai mult decat misterioasa , iar faza cu ¨ I don´t kiss on the mouth ... ¨ l-a excitat mai tare decat momentul in care vecina mea si-a aruncat minuscula pereche de tanga pe jos . Bine ca omu´ nu vazuse filmul cu pricina , ca nu mai intrase in extaz si o mai si acuza de plagiat .

Am realizat cati ani din pubertate pierdusem facand exact invers , sarutandu-ma pana faceam afte la gura si necedand nici cel mai mic teren din dotare . Pentru ca barbatii , in general , pretuiesc mai mult ceea ce nu au , chiar daca e vorba doar de o banala gurita ! ¨

Sexting - Loredana

No hay comentarios:

Publicar un comentario